Friday, September 30, 2016

Forex Wins Bewaarder Trading System

Weeklikse en maandelikse TF handels - Sjoe. Iets raaisel my. 'N Jaar bestaan ​​uit 12 maande. 'N Maand is saamgestel uit 'n weke. 'N Week bestaan ​​uit fo 7 dae. 'N Dag bestaan ​​uit 24 uur. 'N Uur is saamgestel uit 60 minute. 'N Minuut bestaan ​​uit 60 sekondes. Dit gesê, hoe kan jy handel een tyd sonder handel almal sondaars t tydraamwerke soos 'n zoomlens op 'n kamera Zoom in om die minute sien en zoom uit tot dag, weke sien, maande Lyk soos 'n kwessie van hoeveel tyd jy wil in jou prentjie. Maak nie saak wat grafiek jy is op soek na wanneer jy ingaan, is die mark gaan dieselfde skuiwe op alle kaarte te maak. Aangesluit November 2008 Status: Jy moet die dans bevelvoerder 2038 Posts Iets raaisel my gehoorsaam. 'N Jaar bestaan ​​uit 12 maande. 'N Maand is saamgestel uit 'n weke. 'N Week bestaan ​​uit fo 7 dae. 'N Dag bestaan ​​uit 24 uur. 'N Uur is saamgestel uit 60 minute. 'N Minuut bestaan ​​uit 60 sekondes. Dit gesê, hoe kan jy handel een tyd sonder handel almal sondaars t tydraamwerke soos 'n zoomlens op 'n kamera Zoom in om die minute sien en zoom uit tot dag, weke sien, maande Lyk soos 'n kwessie van hoeveel tyd jy wil in jou prentjie. Maak nie saak wat grafiek jy is op soek na wanneer jy ingaan, is die mark gaan maak. Hulle sal dieselfde bewegings te maak. die verskil is egter dat jou posisie en verwagting is anders, afhangende van watter tyd raam wat jy wil sê die teiken van 'n 5 min handel setup is waarskynlik anders as die teiken te wees van 'n weeklikse handel setup is. Lidmaatskap herroep geword Jan 2010 476 poste wat hulle sal dieselfde bewegings te maak. die verskil is egter dat jou posisie en verwagting is anders, afhangende van watter tyd raam wat jy wil sê die teiken van 'n 5 min handel setup is waarskynlik anders as die teiken te wees van 'n weeklikse handel setup is. Doesn t met 'n verwagting oorsaak verlies Na jou inskrywing, óf jy die SL stel en TP en wag om te sien wat gebeur of jy die SL stel en beweeg dit na aanleiding van wat die mark doen. Aangesluit November 2008 Status: Jy moet die dans bevelvoerder 2038 Posts kom nie gehoorsaam t met 'n verwagting oorsaak verlies Na jou inskrywing, óf jy die SL stel en TP en wag om te sien wat gebeur of jy die SL stel en beweeg dit na aanleiding van wat die mark doen. Hoekom sou met 'n verwagting oorsaak verlies sekerlik 'n SL, TP of sleep stop is alle verwagtinge in 'n mate. Dit is met onredelike verwagtinge dat die verlies kan veroorsaak. Aangesluit Desember 2007 Status: Lid 48 Posts Daar kan geen argumente oor tydsraamwerke, verskillende houe vir verskillende mense, daar is geen ideale of volmaakte tydperk, dit is alles in die hande van die beholder. The beste tyd is altyd die een wat maak julle 'n goeie money. Some mense woon in die kombuis kan die hitte staan ​​terwyl ander is lief vir die kos, maar kan t neem die heat. All tydsraamwerke is afhanklik van mekaar, langer tydperk toon gestig tendense, maar dat dieselfde tendens begin op die kleiner tyd raam first. Just onthou dat alle tendense begin en eindig in die kombuis, die kleiner tydraamwerk first. To my weeklikse en maandelikse kaarte is vir beleggers en nie handelaars en 60m. en onder kaarte is vir traders. But altyd onthou die tydperk wat jou laat goed geld is jou beste tyd. Lidmaatskap herroep geword Sep 2009 175 Posts Ja, maar byvoorbeeld jy persoonlik kan 'n kort posisie wat gebaseer is op 'n daaglikse TF betree en maak 300 pitte. Aan die ander kant iemand anders 800 pitte kan maak op dieselfde paar op die kleiner TF omdat hulle wou ingaan, beide kort en lang ambagte terwyl jy kort tuisgegaan die hele tyd. Iets raaisel my. 'N Jaar bestaan ​​uit 12 maande. 'N Maand is saamgestel uit 'n weke. 'N Week bestaan ​​uit fo 7 dae. 'N Dag bestaan ​​uit 24 uur. 'N Uur is saamgestel uit 60 minute. 'N Minuut bestaan ​​uit 60 sekondes. Dit gesê, hoe kan jy handel een tyd sonder handel almal sondaars t tydraamwerke soos 'n zoomlens op 'n kamera Zoom in om die minute sien en zoom uit tot dag, weke sien, maande Lyk soos 'n kwessie van hoeveel tyd jy wil in jou prentjie. Maak nie saak wat grafiek jy is op soek na wanneer jy ingaan, is die mark gaan maak. Aangesluit November 2009 Status: Lid 7 Posts Die antwoord op hierdie altyd blyk te wees wat ook al by jou handel styl. Nuttig soos die stem van 'n enkele hand geklap Soos ek dit sien, PA wobbles op en af ​​in watter tydraamwerk jy kyk na dit. Ek kan nie sien dat dit enigsins meer stabiel en voorspelbaar of in 'n miniute of 'n maandelikse TF. Daar is natuurlik die kwessie wat versprei is veel meer betekenisvol oor korter TFS, veral met 'n paar pare en makelaars, maar oor langer TFS eerstens jy kan nie op die plek al die tyd om 'n ogie te hou oor dinge te hou en, tweedens, jy kan nie vermy wapping groot skuiwe as gevolg van nuusitems. Van sommige kringe lyk asof daar 'n bietjie van sniping teen scalping as nie werklike handel, maar as ek vinnig kan kry in en uit 'n handels - en dan aangaan met my lewe sonder om bekommerd te wees wat aan die gang met 'n handel wanneer ek daar nie , lyk dit eerder minder stresful. En 'n ander ding. Ons betaal 'n baie aandag aan wat gebeur na die einde van die kers, sê H4. Dit is egter byna heeltemal arbitrêre sedert 'n H4 kers op een makelaars platform heeltemal te anothers bloot as gevolg van die verskillende verskil verreken toepassing op daardie makelaar. Daar is egter meer significamt tye soos die opening en sluiting tyd vir die groot markte - die beste net om heeltemal duidelik van hulle hou IMHO. Mis ek iets iemand daar buite my asseblief oortuig van die meriete van trafing langer tydperke. Aangesluit Oktober 2009 Status: vir Adjunk PM 2016 3512 Posts nope. Ek dink jy het mooi-veel bedek al die belangrikste punte. goed gedoen met daardie want baie nie die punte wat jy gemaak het totdat iemand langs gekom en geklap hulle onderstebo die kop sou sien. Daar is waarskynlik meriete om langer tydperk handel, maar tot dusver het niemand my geklap onderstebo die kop om my te wys. daar is baie van mening daar oor dinge soos hierdie, insluitend myne, en nie almal van hulle betrokke is (insluitend my). Aangesluit September 2008 Status: neurologiese afwyking 165 Posts Antonioforex is jou broer se oppasser, doen jy handel vir jouself en 'n ander persoon op verskillende tydraamwerk Ek sal die tydperk wat jy die meeste geld te maak herhaal op is jou beste tydperk, kan jy draai en draai dit alles wat jy dit wil nog steeds dat die tydperk wat jy, jy, jou, (nie iemand anders) maak die meeste geld op is jou beste timeframe. I raai Engels is regtig die hardste taal te understand. You gemaak 300 pitte op jou tydraamwerk, die ander persoon gemaak 800 pitte op hul tydraamwerk. Wat is die big deal het jy die ander persoon handel. Wat Antonioforex is 'n poging om te doen was klaar / reageer op tjfxtrader se kommentaar oor die mark maak dieselfde beweging op alle kaarte. En dit was 'n perfek gepaste reaksie. Miskien meer as 3 dae van die mark nie optrek op beide 'n daaglikse en 'n kleiner tydraamwerk grafiek, maar tydens die 3 dae iemand handel die kleiner tydraamwerk (en dus kleiner bewegings) kan heelwat meer doen nie, omdat die mark nie optrek in 'n reguit lyn. Sekerlik moet jy weet. Miskien het jy net verkeerd gelees wat die reaksie is gerig. of dalk Engels is regtig die hardste taal te Ongeag verstaan, dit was beslis nie die domste antwoord. Aangesluit Junie 2008 Status: lid 577 Posts Iets raaisel my. Ek is dit heeltemal tweede hiervan. 'n skuif is 'n skuif is 'n skuif. jy is net op soek na 'n breër siening. Dit is geheel en al dieselfde ding. en net omdat dit 'n langer tydperk doenst beteken dit stresvolle isnt. dink sit in drawdown vir weke in vergelyking met 'n gereelde handel wat in drawdown vir 'n paar uur. baie meer stresvol. dit speel beslis op jou emosies. my langste handel was ses maande op 'n ses Million Dollar rekening. bang die s uit my voor eintlik gaan in wins en wen. praat oor stresvolle wanneer jy kyk na 'n handel verblyf in die negatief vir 'n paar weke. Mark Ellis kan die skepper van die splinternuwe Forex valuta handel program wees, Meta Trader vier temas asook aanduidings, Forex Wins Bewaarder. Wat presies sal hierdie spesifieke koop en verkoop sagtewareprogram aan jou te gee In die geval dat ek sal moet lees voortgaan met betrekking tot Forex Wins Bewaarder 'n bietjie meer uit te vind. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai Laat S uiteindelik 'n werklike, daar is absoluut niks oor hierdie webblad wat s splinternuwe, kenmerkende asook fassinerende. Jy sal absoluut geen uitkomste, net 'n paar goeie voorbeelde, die uitkomste van die webblad sondaars re eenvoudig tans daar met betrekking tot besig om tans daar, sowel vind as ons nie t glo dit is eintlik die soort forex valuta handel sagteware program enigiemand vereistes. Ek sal bel hierdie geniet dit eintlik so goed soos ek dit vinnig sal bel. Hierdie spesifieke verskyn soos vullis, lyk soos vullis, waarskynlik is eintlik gemors. Don t soos presies wat ek moet noem weg die opmerking asook wys my persoonlik verkeerd is, maar ek verstaan ​​dat jy kan net t, kan jy FOREX WINS KEEPER stelsel nog jou eie makelaar is nogal geneig om ambagte te maak teen julle, so dink oor hierdie vir 'n oomblik Politici sal sê allerhande vullis aan die feit dat hulle weer geld te druk om stemme te koop te verdoesel. Dan beweer dat hulle inflasie is 'n paar Wet van God of iets wat die banksters gaan saam met die verskillende Charades as hulle hul eie krag weer te beskerm en selfs die redding van hul bank vriende en al die tyd die pers maak uitasem kommentaar op die faux nuus wat ook ontwerp om te mislei en verkeerde inligting wat jy. En dit is net die Amerikaanse dollar Ander nasies doen dieselfde ook so what beteken dit alles beteken dit dat in die ongelooflike komplekse wêreld van valutamarkte kyk na die nuus, finansiële nuusbriewe of die gebruik van logika sal jy nie help nie. Dit is soos om te probeer om 'n verkyker te gebruik om beter te sien, terwyl hulle weer jy slaan in die gesig met 'n modderige graaf Jy moet 'n baie veiliger en slimmer manier om bestendige geld te maak, iets wat immuun teen hul speletjies en misleiding is wat beteken dat jy kan begin gebruik te maak met vertroue wat jy nodig het is 'n plan, 'n bewese plan wat werk, so as jy 'n gefrustreerde handelaar soos ek was weer, lees hierdie: Ek m gaan my eenvoudige stelsel wat my s geneem (en dosyne van my kliënte) te openbaar van 'n eienaardige Gambler om 'n professionele handelaar en jy kan dit ook Gee my 'n kans om jou te vertel oor dit. As ek jou kan wys my stelsel is so goed soos ek sê, en so veilig as ek sê, dan net gee dit 'n go, OK Dit is net regverdig, so Exploits hoe die markte eintlik werk. Het my waarlik Betroubare, lewensveranderende Inkomste Money Management help my om Snowball My Cash Stash - veilig Handel Minder as 'n uur per dag. Ideaal vir Besige Mense Meta Trader 4 Sjabloon en Aanwysers (techie Bits vir jou gedoen) Dit klink gek, maar ek sal alles in net 'n minuut te verduidelik. In die eerste plek wil ek net weer beklemtoon. Dit isn t 'n robot. Terwyl dit s gebaseer op 'n stel van gedissiplineerde handel reëls, en dit maak konsekwent wins. dit kom nie t volg die reëls blindelings wanneer daar ekonomiese nuus of groot veranderinge in die mark. Dit isn ook t n sein diens. Ek m nie van plan om die teks, e-pos of faks jou waarskuwings handel. Dit is net te stadig vir die Forex mark. En ek het ook nie t wil jy brand jou oë uit in die voorkant van die monitor en wag vir my om jou te vertel wat om te doen. Dit isn t 'n coaching program. Ek m nie van plan om ton van die tyd bestee leer jy wat ek weet, wat jy woon ambagte. en hoop jy sal kry wat ek doen sodat jy my kan navolg wanneer jy handel. Die belangrikste is, D jy Forex resultate soos hierdie in jou handel rekening te sien. Te veel mense kyk na Forex vandag as 'n hi-risiko hi-hefboom spel dobbel, basies. Jy kan slimmer wees as dit. Met ander woorde, kan jy sien hoe hierdie stelsel wat jy op 'n veel meer veilig voet kon sit, finansieel en wat dit beteken om jou lewe, nou en in die toekoms Wat ek m gee jou isn t ingewikkeld, dit kom nie t betrek magie, dit doesn t enigiets vlokkerige soos positiewe energie nodig en jy kan dit Dit kom nie t sorg as ons weer in 'n beermark, bulmark of vlooimark Dit werk net nie. Al wat jy hoef te doen is Don t 'n Brody Wat jy weer kry vandag is 'n eenvoudige, maklik om te Ek en ander mense het reeds bewys maak geld en maak meer geld en selfs nog meer geld Dit hou net aan te hou op, maak meer geld So as dit 'n magie koper lamp kan jy net gaan sit en vryf vir minder as 'n uur per dag, hoeveel sal jy betaal vir dit hoeveel kan jy oortuig om dit te verkoop vir goed die goeie nuus vir jou is dat ek nie t regtig baie verloor deur die verkoop dit aan jou, en nou is dit beskikbaar is weer nie vir ewig jy verstaan, maar nie vir 'n Rockefeller fooi óf en don t gaan jaag na meer blink robotte, OK Net doen wat ek het alreeds gedoen het, sit jou familie eerste maak geld veilig (en don t spog daaroor) jy sal baie bly om te sien dat Forex Wins bewaarder sinvol te word geprys word, op net 57,00 Het jy dalk te doen 'n dubbele-neem, omdat jy gedink het dit was 247 In werklikheid is dit is regtig net 'n teken betaling te maak seker dat jy hierdie stelsel te gebruik. Onthou ek het gesê ek d bewys dit was 'n ware, 'n veiliger, 'n meer sinvolle manier om geldeenhede Ek dink ons ​​vyf gedoen wat nou, reg Ja ek het gesê sinvolle want in Forex sinvolle manier sukses en sukses handel is sexy ek is so seker dat jy sal is lief vir die Forex Wins bewaarder stelsel wat ek bied 'n onvoorwaardelike 100 geld-terug waarborg. As jy nie heeltemal tevrede is met jou aankoop, my net in kennis stel binne 60 dae en ek sal jou geld terug te betaal, ten volle. met absoluut geen vrae gevra is nog twee maande tot hierdie stelsel op die proef gestel ek don t dink ek kan 'n skoner as dit wees. Óf geld handel Forex of kry jou koopprys terug Jy het regtig niks om te verloor nie - en toegang tot 'n wêreld van Forex winste te kry Laat s te begin. Laat s sit Forex Wins Bewaarder te werk vir jou, sodat jy kan begin voordeel op Forex dadelik. Uiteindelik begin om aansienlike positiewe ROI. Moontlik maak terug alles wat jy vyf tot dusver verloor. P. s. Onthou, ek sal die prys van Forex Wins Bewaarder samel. Gelukkig vir jou, omdat jy deur 'n noue bondgenoot van my om hierdie webblad is gestuur. jy kan sluit in jou lae leeftyd koers vandag. P. P.S. Sal jy uiteindelik begin om die soort geld wat jy kan droom van die Forex. bevry jou van rekeninge, die verband en jou werk of sal jy gaan probeer 'n ander robot of afval tyd en geld op afrigting Laat Forex Wins Bewaarder sorg vir alles wat vir jou. P. P.P. S. Forex Wins Bewaarder kom met 'n ongekende waarborg. Ek belowe om jou belegging te verdubbel in dertig dae of gee jou terug elke sent wat jy in Forex Wins Bewaarder belê. Dit is so eenvoudig. Dit is werklik hande-off, risiko-vrye forex. Gryp nou jou lisensie.


No comments:

Post a Comment