Sunday, September 18, 2016

Global Prime Forex Vrede Army

Vandag sal ons kyk na 'n baie nuwe makelaar uit Estland. Voordat jy gaan voort en ontslaan die voormalige Sowjet-republiek is dit die moeite werd om daarop te wys dat Estland is deel van die Europese Unie en dus verplig deur dieselfde reëls as al die ander EU-lande. Estland is eintlik een van die min ligpunte in die EU wat dit 'n selfs meer interessant forex makelaar maak. Laat ons neem 'n vinnige blik op Tallinex wat verbasend net bied ECN rekeninge volgens hul webwerf. Wat wek kommer is dat hulle bied net die MT4 verhandelingsplatform wat nie 'n ECN in staat platform sonder 'n brug. MT4 is hoofsaaklik gebruik word deur die mark makers, maar twee brûe is ontwerp om ECN en STP handel direk in staat te stel van die MT4. Tallinex nie die gebruik van 'n ECN brug wat hul eis dat hy 'n ECN makelaar hoogs twyfelagtige maak melding. Hulle bied 'n ECN-mikro rekening met 'n minimum deposito van 100, hefboom tot 1: 400, minimum grootte verhandeling van 0,01 baie en begin verspreiding van 2,0 pitte op die gewilde pare. Hul marge oproep asook stop-out vlakke is redelik hoog in vergelyking met ander makelaars en onderskeidelik te staan ​​op 150 en 100. Hulle bied ook 'n ECN-pro rekening met 'n minimum deposito van 2000, hefboom tot 1: 200, minimum grootte verhandeling van 0.10 baie en begin verspreiding van 0,5 pitte op die gewilde pare. Weereens, hul marge oproep asook stop-out vlakke is 150 en 100 onderskeidelik, wat is 'n ander gebied van kommer. Hul kommissie van 6 per 100,000 munteenheid, ook bekend as 'n standaard baie, is heel aanvaarbaar. Dit wil voorkom asof alles is 'n bietjie vreemd wanneer dit kom by hierdie Estnies forex makelaar. Daar is iets omtrent Tallinex wat net ons tref as verkeerd. Hulle het nie 'n kommissie opdrag voor hulle ECN-mikro rekening wat is ietwat ongewoon. True, hulle maak dit met 'n baie hoër verspreiding wat beteken dit is meer van 'n mark maker rekening as 'n ECN-rekening. Noudat dit gesê is, blyk dit dat Tallinex maak 'n verkeerde ECN verklaring oor hul ECN-mikro-rekening. Wanneer dit kom by hul ECN-pro rekening hulle nog net die MT4 platform en geen brug genoem, versprei is veel laer en hulle hef 'n kommissie, maar vra vir 'n veel hoër minimum deposito as ware ECN makelaars. Omdat hulle nie verduidelik hoe hulle bied ECN handel op 'n mark maker platform dit besorgdheid dat hulle ECN glad. Ware ECN makelaars is deursigtig en nie handelaars raai te hou. Hulle doen bied 'n Pro-bestuurde rekening wat met die eerste oogopslag lyk as 'n nuwe benadering en iets verfrissend. Die minimum deposito is 1000 en hulle beweer die rekeninge bestuur deur professionele mense. Nadat dit 'n nader kyk dit is 'n eenvoudige PAMM rekening, maar die bestuurders kan uitgesoekte deur Tallinex of direk in diens van hulle. Die gebrek aan deursigtigheid hou ons aan die raai. Nadat hy aanvanklik genader hierdie forex makelaar met 'n hoër verwagting as normaal en na die lees van 'n paar noem aanlyn Die Laaste Bear het om te erken dat ons 'n hoë verwagtinge nie nagekom en ons het die hersiening word teleurgestel. Iets getref ons regtig vreemd oor Tallinex en vrae bly oor hul aanspraak op 'n ECN makelaar wees. Daar is 'n beter afsetpunte beskikbaar en wanneer jy twyfel, bly weg. Ons moet hierdie een twee kloue af te gee, het die Laaste Bear brul. Soos julle kan volg in die kommentaar hieronder, die Laaste Bear 'n fout gemaak wanneer dit kom die brug Tallinex bied op hul MT4 vir hul ECN rekeninge. Dankie anonieme want daaruit wys dit en dit wys dat ons almal foute maak en eerder as om net die verwydering van die aanvanklike ondersoek die Laaste Bear gekies vir 'n update sodat almal kan sien dat niemand perfek is en waarom 'n gemeenskap is noodsaaklik om daarop te wys foute. Dit verander ook ons ​​gevolgtrekking een klou en 'n klou af met 'n positiewe uitkyk, die Laaste Bear brul vir die tweede keer en ten gunste van Tallinex wat gespring in ons posisie om bogemiddelde. In die eerste plek (bekendmaking) Ek is 'n Amerikaanse burger. Ek lees jou resensie oor Tallinex en dit lyk na 'n swaar op die emosie kant en lig op die feit verkryging kant. Terwyl ek respekteer jou reg om jou mening blyk dit baie van jou gevolgtrekkings is gebaseer op liggeraak-feely gevolgtrekkings. Hoekom moet geen nie-Amerikaanse makelaar nie aanvaar Amerikaanse kliënte. Hulle het óf kies om te voldoen aan Amerikaanse REGS, of geen Amerikaanse kliënte. Dit is hul besigheid keuse op grond van hul sakeplan. Hulle kan die beste, of die shadiest. Laat ons net rapporteer die feite minder die spekulasie. Maar dankie vir alles wat jy doen. Vriendelike groete: Harvey G Geagte hgord, dankie vir jou kommentaar. Die resensies hier nooit op grond van emosies. Jy is reg dat Tallinex kan in teorie aanvaar 'n Amerikaanse kliënt, maar as hulle gevang sou hulle swaar boetes betaal, verloor hul lisensie en risiko ander boetes wat dit 'n hoogs onwaarskynlike geval sou maak. Hulle is verplig deur die EU-regulasies Afterall. Jason, stel voor dat jy (maar jy moet weet). dit lyk asof jy is verbind tot 'n MT4 bediener vertoon ons Standard rekening versprei op kaarte. Ek is verbind tot 'n MT4 wat geen kommissie versprei wat reeds kunsmatig opgeblaas is in vergelyking met ECN versprei het. Daar is dus geen misverstand van my kant af. Ook was ek op die telefoon met jou ondersteuning span voor die sluiting van my rekening en as wat jy suggereer was waar, kan u ondersteuning span my misverstand reg te stel. Niks van daardie soort is genoem. Ek gaan beslis nie weer oopmaak enige rekening met FXCM. 2016/07/08 2 Sterre Dit gaan oor die mini rekening net ek wou die voorwaardes te toets op hul mini rekening omdat dit is wat deelneem aan hul maandelikse handel wedstryd. Ek het die rekening het verlede week en befonds dit met die minimum bedrag. Ek sluit die rekening ná sowat 30 minute van die saak. 5 sterre vir die Duitse ondersteuning span. Jascha Harders was hulpvaardig en baie vinnig gereageer. 5 sterre vir die spoed van deposito's en onttrekkings. ZERO sterre vir die handelsomgewing op FXCM. Ek doen net handleiding handel. Vir daardie toets ingevoer ek net mark bestellings op euro en pond. Van die begin af het ek slegte vulsels van 2 pitte. Die prys wat ek gekry het, was altyd 2 pit erger as die werklike verspreiding getoon in die MT4. Maak nie saak koop of te verkoop of sluiting van die posisie. Dit was nie as gevolg van glip of vinnig bewegende mark. Die ambagte Ek het al gebeur het tydens 'n stil tyd wanneer die pryse bly staan ​​vir 'n oomblik. Slegs dan kan jy sien of die makelaar is verneuk jou. En die bedrog gebeur op elke bedryf. Ook nie meer is geaktiveer voordat die getoon markprys my stop vlak bereik. Gevolgtrekking hul MT4 loop met 'n versteekte bykomende 2 pit versprei. Hierdie ervaring Een keer het ek met OctaFX en nou dieselfde ervaring met FXCM. Om hierdie rede net 2 sterre ek don t verstaan ​​waarom 'n makelaar doen dit bedrog wanneer hulle het 'n groot verspreiding vir daardie soort van geen kommissies rekening. Dit kunsmatig hoog verspreiding moet genoeg wees vir hulle. Ek direk gestuur gesluit my rekening. Bye bye FXCM bygevoeg deur Jason Rogers op 2016/07/11 Hi Blue Marlin, Ongelukkig het jy jou FXCM rekening gesluit as gevolg van 'n misverstand. As jy Trading Station gebruik, dan is die versprei wat jy sien op jou kaarte is afhanklik van jou rekening type: Mini of Standard. As jy egter MT4 gebruik, dan is die versprei wat jy sien op jou kaarte is afhanklik van die MT4 bediener waaraan jy verbind is. Terwyl die kaarte op 'n paar van ons MT4 bedieners weerspieël die rou FX versprei beskikbaar vir Standard rekeninge, die FX kaarte op ons ander MT4 bedieners weerspieël die allesomvattende versprei (met geen aparte kommissies) beskikbaar vir Mini-rekeninge. Van dit wat jy beskryf, dit lyk asof jy is verbind tot 'n MT4 bediener vertoon ons Standard rekening versprei op kaarte. Maar deur jou eie toelating, is jy die handel op 'n Mini-rekening. Let daarop dat, terwyl die pryse van jou ambagte was op dalk effens anders as die rou FX spreidings jy op die MT4 grafiek gesien gewees uitgevoer, dit sou gewees het geneutraliseer deur die feit dat jy nie aangekla kommissie op hierdie ambagte soos Standard rekeninge . Dit is nog nie te laat om jou Mini rekening te aktiveer, sodat jy kan sien vir jouself dat wat ek sê is waar. Ek m gelukkig om jou te help weer te begin en kan maak seker dat jy die konneksie na een van ons MT4 bedieners wat die alles-insluitende versprei (met geen aparte kommissies) beskikbaar om jou Mini rekening: bit. ly/1YFzng9 - Jason Rogers FXCM ambassadeur Ek m rug reguit na die punt, MOENIE handel met hierdie makelaar. Op Maandag het ek my rekening gesluit, is meegedeel my fondse versoek sal binne twee werksdae verwerk, hulle stil gehou totdat ek 'n e-pos gestuur word op Vrydag en dit was eers toe het hulle vir my my versoek finaal goedgekeur Ek het nie eens ontvang my volle bedrag wat ek per e-pos hulle te vra om te verduidelik en vertel my oor hul verborge koste beleid oorsaak duidelik is daar een hier, maar natuurlik, geen reaksie wat ek opgemerk het hulle weer baie stadig op onttrekkings, maar baie vinnig op te tree wanneer 'n mens 'n onttrekking versoek STAY kanselleer weg van hierdie GUYS Bygevoeg deur Jason Rogers op 2016/06/29 01:16 Dit lyk of daar 'n verwarring wees. FXCM geen verskuilde fooie te hef wanneer jy 'n onttrekking uit jou handel rekening te maak. Trouens, bied ons 'n paar deposito's en onttrekkings opsies insluitend 'n paar wat vry is. Verder, terwyl die meeste oordrag versoeke word verwerk deur ons bedrywighede personeel binne 1 of 2 dae, kan dit langer neem vir jou om die fondse in jou rekening, afhangende van die spesifieke oordrag opsie jy kies ontvang. U het genoem dat jy reeds jou handel rekening gesluit. Ek is jammer om te hoor dat nie, maar vir toekomstige verwysing, inligting oor ons verskillende oordrag opsies, waaronder oordrag tye en enige gelde is beskikbaar in die deposito's en onttrekkings FAQ afdeling van ons webwerf. - Jason Rogers FXCM ambassadeur Verskriklik in elke opsig. Tydens Brexit, vyf hulle na willekeur verander hul marges van 10 vereiste om 50 voldoen, het die onderhoud marge en verhoog die versprei. Jy moet die lessenaar roep wanneer jou onderhoud marge terug gaan in positiewe. Ek sou raai jy om iets anders te oorweeg. Ondanks die feit dat 'n groot bedrag geld in my rekening, is dit meestal nutteloos as ek t kan handel met 50 marge. Hierdie limiet is nou voorgelê vir 3 dae. Ek bevraagteken hul likiditeit as hulle so 'n hoë marge limiet te plaas vir 'n lang tydperk van die tyd. Bygevoeg deur Jason Rogers op 2016/06/29 01:26 Dit lyk of daar 'n verwarring wees. Jy noem hierbo dat jy woon in Kanada. Dit beteken dat die vereistes marge vir jou rekening word gereeld deur die beleggingsbedryf regulerende organisasie van Kanada (IIROC) wat hoër vereistes marge as ander jurisdiksies waar FXCM bedryf het. Jy moet 'n e-pos van ons u in te lig van die opgedateer vereistes marge voor die Brexit stem in die Verenigde Koninkryk verlede Donderdag ontvang het. Sedertdien moet jy 'n ander e-pos u in te lig dat vereistes marge weer af is verlaag ontvang. As jy nie ons e-pos ontvang, maak seker jou junk mail filter en maak seker ons fxcm domein gevoeg om jou veilige lys senders. Met betrekking tot jou vraag oor ons likiditeit, FXCM se likiditeit verskaffers sluit globale banke, finansiële instellings, prima makelaars, en ander mark makers. FXCM LLC het tans 16 likiditeit verskaffers: Bank of America NA Barclays Bank, PLC BBP Paribas Nomura International, PLC - Citadel Securities LLC Citibank NA - Morgan Stanley Co LLC - UBS AG - Deutsche Bank AG Effex Capital, LLC Goldman Sachs International en Commerzbank AG. Likiditeit verskaffers wat pryse stroom deur die FastMatch Elektroniese Kommunikasie Netwerk sluit in: Die Royal Bank of Scotland PLC RBC Capital Markets - Soci t G N i! E Corporate Investment Banking Credit Suisse Group AG. - Jason Rogers FXCM ambassadeur in Online gemeenskappe ook in Hawaii. Ek is baie ontsteld. Ek het gedink dit was die GROOTSTE MAKELAAR OOIT. totdat ek 'n beëindigingsbrief ek saam met hulle gewees het as 'n verloorder vir meer as 7 jaar. Onlangs was ek wen uiteindelik hoop om dit te kry alles terug. Hulle weier om vir my te sê hoekom. Dit kon net twee redes. óf hulle dont like mense soos ek scalping te alle tye van dae of hulle dont like my voordeel daaruit. Ek lees 'n paar ander hier wat het ook beëindig word. Hulle beweer dat hulle nie sou beëindig omdat ons gemaak wins. veroorsaak nie hantering lessenaar goed wat as thjey meer met die kliënt wat verloor te verdien. Dit maak geen sin nie. Kontak my gerus ek ek gaan om te organiseer 'n gesamentlike vordering AGAINTS HULLE. As hulle vir nie goeie rede beëindig asseblief so gou as moontlik kontak my nhoville AOL maar ek wil die goeie dinge te sê. Al die ander is baie goed saam met hulle. Hulle betaal vinnig. kliëntediens is die beste en platform Ek is mal oor. Bygevoeg deur Jason Rogers op 2016/06/23 03:50 Let wel FXCM doesn t naby rekeninge vir die feit dat winsgewend te maak. Ek Don t weet wat die besonderhede met betrekking tot jou rekening, maar as jou strategie is doeltreffend, kan jy geld na 'n ander FX makelaar beweeg en aanhou beurs in die mark winsgewend. Maar, as om u rekening met FXCM beteken dat jy sal verliese besef, beteken dit jou oop ambagte swaai verliese. Ekwiteit is die kontantwaarde van 'n rekening, so as jy swaai verliese, dan is jou aandele laer as jou balans, en dit beteken dat die rekening is teen 'n verlies en nie 'n wins te maak. - Jason Rogers FXCM ambassadeur Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Die Sentraal-Afrikaanse Republiek is 'n ingeslote land van 4,5 miljoen mense in 'n gebied effens kleiner as die staat van Texas, met 'n groot hale in die ooste byna onbewoonde. Na dekades van staatsgrepe, geweld en die regering wanbestuur, CAR geledere nou 179 uit 187 op ingeslote posisie die Verenigde Nasies se wat dit isoleer van buitelandse verskaffers en markte en dra by tot die hoë pryse invoer. Motor is vermoedelik petroleum neerslae het langs die grens met Tsjad, wat tans ondersoek word, maar is waarskynlik baie jare weg van enige moontlike uitbuiting. Dit het ook 'n hidro-elektriese potensiaal wat ontwikkel kan word vir uitvoer na buurlande wat kragtekorte het. Openheid vir buitelandse belegging in 2001, het die regering het die Sentraal-Afrikaanse Investment Handves om ontwikkeling private sektor te stimuleer deur die aantrek van plaaslike en internasionale private belegging. Die handves, gemeen aan al die ses lidlande van die Sentraal-Afrikaanse Ekonomiese en Monetêre Gemeenskap of CEMAC (Kameroen, Sentraal-Afrikaanse Republiek, Kongo Brazzaville, Gaboen, Ekwatoriaal-Guinee en Chad) fokus op uitvoer genereer aktiwiteite en is ontwerp om oop te maak die land vir buitelandse beleggers, terwyl hy nog voldoen aan die CEMAC verdrag. Die belegging handves het 'n fiskale en gebruike raamwerk wat noemenswaardige veranderinge, insluitend behels: - Afdwinging van meer gematigde en geharmoniseerde doeane belasting en eksterne tariewe meer in lyn met CEMAC - Opskorting van tydelike invoer belasting - Geen belasting op toegevoegde waarde van toepassing op uitgevoerde goedere - Vermindering van fooie op die vestiging van nuwe maatskappye en - Aanmoediging van tegniese opleiding van plaaslike personeel en die omgewing te beskerm deur middel van belasting vermindering program. Die Investment Handves is nie van toepassing op die myn, bosbou en toerisme sektore, wat hul eie beleggings-kode het, of die gewone handelsaktiwiteite wat nie waarde te genereer bygevoeg, soos kleinhandel. Maar die handves gee die Nasionale Kommissie vir Investments, geleë op die Ministerie van Handel en Nywerheid, die verantwoordelikheid van die fasilitering van die burokratiese proses om 'n nuwe besighede in CAR deur te werk met en namens potensiële beleggers. As gevolg van politieke onstabiliteit, onsekerheid in groot dele van die platteland en wydverspreide korrupsie, die Handves het nie daarin geslaag om te lok beduidende belegging. Die Ministerie van Handel gemaak veranderinge aan 'n paar van die bepalings van die huidige belegging handves dit meer aantreklik vir potensiële beleggers te maak. Die hersiene dokument is aan die Nasionale Vergadering gestuur vir hersiening en is gedurende die eerste kwartaal aangeneem van 2011. Die Sentraal-Afrikaanse regering (CARG) 'n nuwe myn kode Maart 2009 wat bedoel is om die wet te moderniseer en groter belegging in die sektor te fasiliteer aangeneem. Daar is egter 'n paar omstrede bepalings van hierdie mynbou-kode insluitend: 1) 'n bonus betaling van 'n ongespesifiseerde bedrag te befonds 'n beheerde deur die Minister van Mynwese. Die bedrag sal word wat in 'n Konvensie Mining te onderhandel met elke maatskappy. 2) 15 persent vir CARG in gedra belang in enige mynprojek. 3) 15 persent van die produksie vir CARG, hetsy in kontant of produk. Diamond koop huise in die besonder is verplig: 1) Om te belê USD 700,000 (1 CFA 500) in die konstruksie van geboue / fasiliteite vir gebruik regering binne drie jaar na die begin van bedrywighede. 2) Om te bou binne vyf jaar 'n hoofkantoor ter waarde van USD 300,000 minimum. In die geval van nie-nakoming van bogenoemde bepalings, die mynbou-kode bepaal die kansellasie van die mynlisensie. Hierdie bepalings, gekombineer met die gevolge van die internasionale finansiële krisis 2009, het gelei tot die sluiting van 8 van 11 diamant koop huise in die land. Regstelsel: Die Sentraal-Afrikaanse regstelsel bestaan ​​uit die burgerlike, administratiewe, kriminele, kommersiële en finansiële howe. Aan die bokant van die regstelsel is die Konstitusionele Hof. Sentraal-Afrika se regstelsel is erg onvoldoende en onderbefonds. As gevolg hiervan, is regters dikwels onbehoorlik beïnvloed, wat veroorsaak dat die regstelsel om soms versuim om die heiligheid van die kontrakte te handhaaf. Ekonomiese en industriële diskriminasie: Daar is geen openlike diskriminasie industriële en ekonomiese strategie met 'n negatiewe impak op buitelandse besit beleggings in die Sentraal-Afrikaanse Republiek. Daar is geen enkele sektor / saak waarin buitelandse beleggers ontken gelyke behandeling in hierdie land. Real Estate: Buitelandse beleggers kan Real Estate verkry in die motor. Plaaslike aandelebeurs: Daar is geen aandelebeurs in die motor. Daar is 'n plaaslike aandelebeurs in Libreville, Gaboen (BVMAC) vir die ses CEMAC staat lede insluitend Kameroen, Sentraal-Afrikaanse Republiek, Tsjad, Kongo Brazzaville, Ekwatoriaal-Guinee en Gaboen. Buitelandse beleggers in staat is om aandele te koop op hierdie aandelebeurs op dieselfde grondslag as plaaslike beleggers. Daar is geen vertoning van buitelandse beleggings in die motor. Daar is geen geslote / gekeur sektore in die motor. Alle sektore van die ekonomie is oop vir buitelandse beleggings. Buitelandse behandeling belegger in privatisering program: gepleeg om sy rol in die kommersiële en industriële aktiwiteite te verminder, die CARG is tans besig met 'n privatisering program. Na die privatisering verskeie semi-staatsinstellings, insluitend water en petroleum en 'n paar banke, die CARG beplan om te privatiseer SOCATEL, die telekommunikasie-maatskappy. Die CARG hou 60 van SOCATEL se aandelekapitaal, met 40 die eiendom van Frankryk kabel, 'n Franse maatskappy. In 2010, SOCATEL begin onderhandel vennootskap verhoudings met Skylink, 'n VSA-gebaseerde telekommunikasie-maatskappy. In die lig van die herstrukturering, is Wêreldbank finansier 'n oudit uitgevoer word vanaf Januarie tot Maart 2011. In Desember 2012 president Bozize ontbind die korporatiewe direksies van al semistaatsinstelling maatskappye homself in wese om in beheer van korporatiewe bestuur. ENERCA, die staatsbeheerde elektrisiteitsmaatskappy, is om ook geprivatiseer, met buitelandse en nasionale beleggers gegee dieselfde behandeling. Bied kriteria is duidelik en deursigtig. Daar is geen amptelike diskriminasie van buitelandse beleggers te eniger tyd in die beleggingsproses. Wette of regulasies spesifiek magtig private firmas om artikels van inlywing of vereniging, wat beperk neem of buitelandse beleggings, deelname of beheer te verbied: Daar is geen so 'n wet of regulasie in die motor. Daar is geen praktyk deur private maatskappye om buitelandse beleggings, deelname aan, of beheer van plaaslike ondernemings beperk. TI korrupsie-indeks: 154 uit 180 Heritage Ekonomiese Vryheid Index: 152 uit 179 Wêreldbank Doing Business: 182 uit 183 MCC Regering Doeltreffendheid: -0,51 (15) MCC oppergesag van die reg: -0,39 (18) MCC beheer van Korrupsie: -0,05 (48) MCC Fiskale Beleid: -0,4 (83) MCC Handelsbeleid: 58,1 (10) MCC Regulerende Kwaliteit: -0,43 (27) MCC Business Start-Up: 0,829 (12) MCC Grondregte en Toegang: 0,441 (9 ) MCC Natuurlike Hulpbronbestuur: 60,53 (44) Gesprek en oordrag beleid Daar is geen beperking op die omskakeling of die oordrag van fondse wat verband hou met 'n belegging. Die Investment Handves bepaal dat die beleggingskapitaal, verdienste of lening betalings is vrylik oordraagbaar nie. Die Ministerie van Finansies moet in kennis gestel word van die oordrag prosesse, maar tot op hede het nie ingemeng het met enige oordrag. Daar is geen verandering in oorbetaling beleid en uitgewekenes kan soveel dra as hulle wil rekeninge in die motor bank. Buitelandse valuta is wettig verkry net by die banke, maar 'n swart mark bestaan. Gemiddelde vertraging vir die kwytskelding van beleggingsopbrengste is 30 dae. Maar in die praktyk die operasie duur gewoonlik langer. Geld oordrag vereis magtiging van die Ministerie van Finansies. Daar is geen plafon enige bedrag oorgedra kan word. Die koste van die oordrag van geld uit die Sentraal-Afrikaanse Republiek is soos volg: Binne-in die Franc sone: 0.25 van die bedrag van die geld wat oorgedra moet word plus 18 van die waarde van 0,25. Buite Franc sone: 1 van die bedrag van die geld wat oorgedra moet word plus 18 van die waarde van 1. (Voorbeeld: 100000 x 0,01 1000 1000 x 0,18 180. 1000 180 1180 totaal.) Kwytskelding beleggingsopbrengste deur 'n wettige parallelle mark insluitende een met behulp van omskepbare verhandelbare dokumente (soos dollar-gedenomineerde gasheer staatseffekte uitgereik in plaas van onmiddellike betaling in dollar) is nie algemeen in CAR. Buitelandse beleggers opgemerk geen verskil tussen die verklaarde beleid en die implementering daarvan. Onteiening en Vergoeding Daar is geen gerapporteerde gevalle van onteiening in CAR was tydens die vorige twintig jaar. Daar is geen spesifieke sektor wat meer op die spel vir onteiening of soortgelyke optrede in CAR. Daar is geen wet wat plaaslike eienaarskap in enige sektor in CAR dwing. Daar is geen gerapporteerde gevalle van rekords en eiendom. Die CARG hanteer belegging geskille deur dispuut gevalle in die hof toe pogings om 'n te bereik met betrokke investorsfail. 'N Geskil tussen CARG en RSM, is 'n VSA-Kanadese gesamentlike onderneming olie-eksplorasie projek verwys na die Internasionale Sentrum vir die vereffening van Investment Geskille (ICSID) vir arbitrasie. In Desember 2010 het die ICSID beslis dat uitvoerende hoof van die maatskappy se 10 jaar in die gevangenis en 'n 500,000 boete vir laster en bedrog. AREVA, die Franse uitbuiting uraan maatskappy, 'n ooreenkoms onderteken met die Sentraal-Afrikaanse Republiek Regering in Bangui op 1 Augustus 2008 na 'n jaar lange geskil. Die myn sal na verwagting die moeite werd USD 40 miljoen oor vyf jaar na die Sentraal-Afrikaanse regering te wees. 'N Kanadese maatskappy, Axmin, het sy 2006-ontginning konvensie eerste herbeding en dan moes al sy konsessies behalwe vir goud beëindig in 2008 Axmin herbeding die kontrak in 2010 en begin myn in 2011/2012. Regstelsel: Die regstelsel in die Sentraal-Afrikaanse Republiek bestaan ​​uit gereelde howe (burgerlike, kommersiële, administratiewe, kriminele en finansiële) en 'n militêre hof. Aan die bokant van die regbank is die Konstitusionele Hof. Handhawing van eiendom en kontraktuele regte is ongelyk. Die Grondwet maak voorsiening vir 'n onafhanklike regbank, maar daar is betroubare verslae van uitvoerende inmenging. Die CARG het geregtelike verdrae onderteken met Frankryk en die meeste Franssprekende lande. Dit het ook die verdrag met betrekking tot die Afrikaanse Organisasie vir die harmonisatie van Ondernemingsreg (Organisasie gooi l Harmonisering en Afrique droits des Affaires.) Die land het 'n geskrewe en konsekwent toegepas handelsreg wat soortgelyk is aan die Franse reg bekragtig. Aannames word gewoonlik gemaak in die plaaslike geldeenheid (Franc CFA). CAR aanvaar bindende internasionale arbitrasie van belegging geskille tussen buitelandse beleggers en die staat. Sedert 1965, het CAR 'n lid van ICSID was. ICSID bepalings ingesluit in die Sentraal-Afrikaanse Investment Handves. Nakoming van die WHO tol: Volgens die Ministerie van Handel amptenare, motor is in ooreenstemming met die WHO-tol kennisgewing. Die CARG geen maatreëls wat verskyn om die WHO afwerking ooreenkoms oortree handhaaf. Prestasie vereistes of aansporings is eenvormig toegepas word op beide plaaslike en buitelandse beleggers in CAR. Belegging aansporings: Soos hierbo genoem, die nuwe belegging Handves (belegging-kode) voldoen aan die CEMAC verdrag en is ontwerp om die land oop te stel vir buitelandse beleggings ten gunste van die uitvoer sektore. Alle beleggings, buitelandse en binnelandse kan kwalifiseer vir voordele wat gegenereer word deur die nuwe handves. Die minimum belegging vereis is CFA 10 miljoen of dollar 20000 - (1 dollar CFA 500). Vir enige belegging van CFA as 100 miljoen - dollar 200,000, is die belasting op die voordele verminder 100 gedurende die drie jaar wat volg op die datum belegging. Na drie jaar, is belasting herstel soos volg: Investment aansporings ook beïnvloed word deur geografiese ligging. Belegging in gebiede buite die hoofstad voordele van bykomende belasting vrystelling tydperke soos volg: -100 km vanaf Bangui: 1 addisionele jaar -100 km tot 300 km vanaf Bangui: 2 addisionele jaar - Meer as 300 km: drie bykomende jaar Performance vereistes opgelê om toegang belastingvrystelling en belegging aansporings. Daar is geen vereiste dat beleggers koop van plaaslike bronne of uit te voer 'n sekere bedrag van uitset in die algemeen. Dit moet egter op gelet word dat die Sentraal-Afrikaanse Bosbou Kode vereis dat aan te meld maatskappye wat in CAR omskep ten minste 70 van die hout plaaslik sny en uitvoer slegs 30 in die vorm van rou hout. In die telekommunikasiesektor, 'n bevel gedateer 31 Desember 1997 vereis dat 'n Sentraal-Afrikaanse burger beskik oor 'n gedeelte van die aandelekapitaal van 'n telekommunikasie maatskappy wat in die land / beheer. vereiste: Geen so 'n vereiste bestaan ​​in CAR. Daar is geen regering opgelê toestande op toestemming om te belê in terme van spesifieke geografiese gebied of bepaalde persentasie van plaaslike inhoud (goedere of dienste). In terme van indiensneming, die CARG moedig die indiensneming van CAR burgers in daardie gebiede van ekonomiese aktiwiteite waar daar gekwalifiseerde personeel. Daar is geen spesifieke vereiste kwota. Maar, voordat 'n buitelander in diens op enige vlak in 'n private maatskappy, die toestemming van die Ministerie van Arbeid word vereis. Die toestemming word gewoonlik toegestaan. Handhawing prosedures vir prestasie vereistes: Daar is geen aanduiding dat die CARG van voorneme is om te verhoog of vereistes te verminder. Die CARG nie die bekendmaking van vertroulike inligting as deel van regulatoriese goedkeuring-proses vereis. VSA en ander buitelandse maatskappye kan deelneem in die regering gefinansier / gesubsidieerde navorsings - en ontwikkelingsprogramme op dieselfde voorwaardes as plaaslike maatskappye. Daar is geen diskriminerende of oormatig drukkende visum, verblyf, werk of ander vereistes inhiberende buitelandse beleggers in CAR. Daar is geen diskriminerende of voorkeur uitvoer of invoer beleid wat buitelandse beleggers in CAR. Regte op private besit en Instelling van buitelandse en binnelandse private entiteite is geregtig om vas te stel en 'n eie sake-ondernemings en betrokke te raak in alle vorme van besoldigde aktiwiteit. Daar is 'n reg van private entiteite om vrylik te vestig, te bekom en gooi belange in ondernemings. Daar is geen diskriminasie ten opsigte van toegang tot markte op 'n mededingende en gelyke grondslag. Daar is 'n entiteit genaamd die Komitee Markte, wat verantwoordelik is vir die evaluering en keuse aanbiedings van private sowel as openbare ondernemings meeding om toegang tot die regering markte. Daar is ook 'n staking van toegang tot krediet, en ander sakebedrywighede. Beskerming van eiendomsreg Veilige belange in eiendom word erken en afgedwing. Die konsep van 'n lening is algemeen in CAR. Die opname van sodanige sekuriteit is gebaseer op die Franse opname stelsel. Daar is 'n regstelsel wat beskerm en fasiliteer die verkryging en vervreemding van al eiendomsreg, soos grond, geboue en verbande. Nakoming van die belangrikste internasionale ooreenkomste oor intellektuele eiendom: CAR het 'n lid van die Afrikaanse Intellektuele Eiendom Organisasie op 27 Maart, 1997 Voldoende beskerming vir intellektuele eiendom patente en kopiereg: In 1983, die CARG gestig 'n kantoor in die Ministerie van Handel te gaan met industriële en intellektuele eiendom. In beginsel is daar wetlike bepalings beskerming van die regte skrywers, maar implementering in hierdie gebied bly swak. WHO TRIPS ooreenkoms: 'n ooreenkoms Die Bangui op Intellektuele Eiendom, deur 17 Afrika-lande in Februarie 1999 onderteken is, strook alle aspekte van beide intellektuele en industriële eiendom in die ondertekenaar nasies. Hierdie ooreenkoms is hersien deur die Raad van Ministers en deur die Nasionale Vergadering van motor in 2001 bekragtig In 1990, die CARG gestig om die Nasionale Kantoor vir die Beskerming van kopiereg (BUCADA). In beginsel is patente, handelsmerke, kopiereg en die naburige regte gemonitor en beskerm deur die entiteit. Deursigtigheid van die regulerende stelsel Die CARG 'n wet aanvaar in 1992 aan die kommersiële sektor te liberaliseer deur die kansellasie van prysbeheer en aan te moedig gesonde kompetisie ten einde ontwikkeling private sektor te stimuleer in die land. Belasting, arbeid, gesondheid en veiligheid wette nie verdraai of belemmer belegging in die Sentraal-Afrikaanse Republiek. Burokratiese prosedures: Die regering is in die proses van vaartbelyning burokratiese prosedures om deursigtigheid te verbeter. In 'n poging om hierdie doel te bereik, het die Ministerie van Handel 'n een-stop-shop kantoor gestig om die verskillende stappe wat nodig is om 'n besigheid te vestig namens die beleggers te voltooi. Hierdie kantoor het operasionele was vir vier jaar. Daar is geen informele regulatoriese prosesse bestuur deur NGO of private sektor organisasies wat betrokke is by die diskriminasie van buitelandse beleggers in CAR. Konsep wette of regulasies is nie algemeen bekend vir openbare kommentaar in CAR. Die meeste van die tyd, die ontwerp wette en regulasies kom uit die uitvoerende tak vir hersiening en goedkeuring deur die Nasionale Vergadering. Die enigste manier om 'n wetsontwerp te beïnvloed tydens die proses van die aanneming is om die lede Nasionale Vergadering as individu of 'n groep vir aanneming of verwerping van die wetsontwerp se voorportaal. Wetlike, regulatoriese en rekeningkundige stelsels in CAR is deursigtig en in ooreenstemming met internasionale norme. Daar is geen private sektor en / of regering poging om buitelandse deelname aan die industrie standaarde-omgewing konsortiums beperk. Doeltreffende kapitaalmarkte en Portefeulje Belegging Daar is geen kapitaalmark in CAR. Die bank - en finansiële sektor van die Sentraal-Afrikaanse Republiek bestaan ​​hoofsaaklik uit die Streek Sentrale Bank van Sentraal-Afrikaanse State (BEAC), vier handelsbanke en twaalf krediet unies. Die Sentraal-Afrikaanse bankstelsel is hoofsaaklik 'n korttermyn-mark. Met die uitsondering van 'n paar Real Estate ontwikkeling projekte, daar is 'n baie beperkte hulpbronne langtermyn. Sowat 60 van alle deposito's gemaak vir 'n gemiddeld van een jaar. Krediet word toegeken op terme mark en buitelandse beleggers kan krediet op die plaaslike mark, hoewel die mark bly beskeie met slegs vier kommersiële banke wat in die land. Daarbenewens is daar net sewe banke gevind buite Bangui (Ecobank vier, Sentrale Bank van Sentraal-Afrika (CBCA) - drie) Die private sektor in motor het toegang tot 'n beperkte reeks van krediet instrumente. Daar is geen doeltreffende regulering stelsel te portefeuljebeleggings in die Sentraal-Afrikaanse Republiek aan te moedig en te fasiliteer. Die grootste handelsbank in die Sentraal-Afrikaanse Republiek is Ecobank / CENTRAFRIQUE. Die adres is soos volg: Ecobank CENTRAFRIQUE (ECA), Place de la Republique P. O. Box 910 Bangui, Sentraal-Afrikaanse Republiek Tel (236) 21 61 00 42 Faks (236) 21 61 61 61 36 Deel voorraad: USD 12 miljoen. Ecobank is die voorste kommersiële bank met 52 van alle deposito's en 47.2 van krediete. Ecobank het 12 agentskappe regoor die land in diens 171 personeel. Die uiteensetting van sy aandelekapitaal is soos volg: Ecobank Transnational inc. 75 Plaaslike private: 16 Sentraal-Afrikaanse Regering: 9 welstand van bankstelsel: Volgens 'n 31 Augustus 2011 verslag van BEAC, die plaaslike sentrale bank, van die vier hoof kommersiële banke wat in die land, net die Commercial Bank van Sentraal-Afrika ( CBCA) versuim om te voldoen aan die plaaslike vereistes bank in terme van gesondheid. Algehele mislukking die Sentraal-Afrikaanse bankstelsel s te beveilig / verkry wat nodig is finansiële hulp van donateurs. Vir 'n paar maande gebruik Sentraal-Afrikaanse regering die plaaslike bank hulpbronne om salarisse te betaal aan sy personeel, wat die skerp styging in die krediet aan die regering verduidelik. Die plaaslike bank met die meeste internasionale korrespondente is CBCA. Mededinging van staatsondernemings private en openbare ondernemings word toegelaat om te kompeteer onder dieselfde terme en voorwaardes met betrekking tot toegang tot markte, krediete en ander sakebedrywighede soos lisensies en voorrade. Ondernemings in staatsbesit is aktief in drie sektore: water, elektrisiteit produksie en verspreiding, en 'n vaste landlyn telefone, met die laaste wat gedeeltelik private. Korporatiewe bestuur van onderneming in staatsbesit: Die staatsbeheerde onderneming bestuur verslae om 'n onafhanklike direksie en daar is raad sitplekke spesifiek om verteenwoordigers van belanghebbende ministeries toegeken. Daar is geen setel in die raad van direkteure van SOE spesifiek polities-geaffilieerde individue toegeken. Daar is geen soewereine welvaart fonds in CAR. Korporatiewe Sosiale Verantwoordelikheid CSR het 'n beperkte vastrap in die motor. Motor gely aan chroniese politieke onstabiliteit gekenmerk word deur herhaalde interne konflikte. Voormalige weermag Hoof van Personeel en huidige president François Bozize aan bewind gekom het deur die omverwerping van die voormalige president Ange Felix Patassé op 15 Maart, 2003. Algemene Bozize verklaar homself president en besig is met 'n oorgangstydperk gekenmerk deur 'n nasionale dialoog met politieke partye en die burgerlike samelewing organisasies, 'n grondwetlike referendum, en die hou van algemene en presidensiële verkiesings Mei 2005 en weer in Januarie 2011. Rebel aktiwiteit in die noordwestelike en noordoostelike dele van motor in 2006 gelei het tot bittere gevegte tussen die regering en rebellegroepe, waarin gruweldade wat gepleeg is deur beide kante het bygedra tot 'n ontwortelde bevolking van meer as 300,000 mense. Teen Desember 2008 het 'n inklusiewe politieke dialoog gebou op 'n Omvattende Vredesakkoord gehelp 'n einde te bring aan die onstabiliteit in CAR. A ontwapening, demobilisatie en Herintegrasie (DDR) Proses is geïnisieer in Augustus 2009, maar is nog nie voltooi is. Maar geweld in die noordooste en oostelike dele van die land gaan voort en dra by tot algemene onstabiliteit buite die hoofstad en die suidwestelike deel van CAR. Op die oomblik is die algehele veiligheid situasie in die Sentraal-Afrikaanse Republiek is vaag. Daar is 'n gereelde voorvalle van snelweg roof en intimidasie van burgers deur rowers in die platteland. Hoewel die Regering vrede ooreenkomste wat met die meeste van die rebelle groepe, botsings nog gereeld onder rebellegroepe en niemand het nog ontwapen. Veelvuldige Amerikaanse maatskappye het korrupsie geïdentifiseer as 'n struikelblok vir buitelandse direkte belegging in die motor. Wette en strawwe om korrupsie doeltreffend te bestry in die motor: Die wet maak voorsiening kriminele strawwe vir amptelike korrupsie egter die regering nie hierdie wette doeltreffend te implementeer. Tog, moet daarop gelet word dat die CARG het 'n paar maatreëls om korrupsie te bestry deur die inisiëring basiese hervormings. In Maart 2008, het die Eerste Minister Touadera 'n nasionale komitee om korrupsie wat verteenwoordigers van die regering, vakbonde, nie-regeringsorganisasies, die private sektor, godsdienstige organisasies, en die media ingesluit veg. In 2010 het die Nasionale Komitee vir korrupsie te bestry voltooi die voorbereiding van 'n strategiese dokument oor die stryd teen korrupsie. Die dokument gesirkuleer onder plaaslike skenker verteenwoordigers vir kommentaar voordat sy finale goedkeuring geskeduleer vir die eerste kwartaal van 2012. Korrupsie is 'n groot struikelblok vir buitelandse direkte belegging in die Sentraal-Afrikaanse Republiek, en korrupsie is algemeen in die verkryging regering, geskilbeslegting en belasting. Omkopery: In die raamwerk van die stryd teen korrupsie in die Sentraal-Afrikaanse Republiek, die Nasionale Vergadering het 'n wet teen omkopery in 2003 Volgens hierdie wet, is omkopery beskou as 'n kriminele daad. Omkopery deur plaaslike maatskappye om buitelandse amptenare sowel as omkopery deur buitelandse om plaaslike amptenare is algemeen en selde indien ooit gestraf. 'N geskenk aan 'n buitelandse amptelike kan nie afgetrek word van belasting. Handhawing van 'n anti-korrupsie wetgewing: die wet toegepas kan word indien 'n klagte ingedien word, maar word dikwels selektief toegepas. Die motor is nie 'n ondertekenaar van die OECD-konvensie oor die bekamping van korrupsie. Transparency International se korrupsie-indeks 2011 die posisie van die motor 154 uit 183 lande. Bilaterale belegging ooreenkomste die Sentraal-Afrikaanse Republiek het bilaterale kommersiële ooreenkomste met die CEMAC lidlande: Kameroen, Kongo Brazzaville, Gaboen, Ekwatoriaal-Guinee en Chad asook met die volgende lande: Marokko, China, Soedan, Egipte, Frankryk, Nigerië, Libië, Irak , Duitsland, Suid-Korea en Roemenië. Die Sentraal-Afrikaanse Republiek het 'n bilaterale ooreenkoms en belegging verdrag met die ooreenkoms VSA die Investment Garanties tussen die Verenigde State van Amerika en die Sentraal-Afrikaanse Republiek is gedateer 31 Desember 1964 en op 1 Januarie in werking getree, 1965. OPIC en ander Belegging Versekering die Sentraal-Afrikaanse Republiek is nie 'n OPIC in aanmerking kom land. Potensiaal vir werking van OPIC: Die motor het 'n demokraties-verkose regering en is besig met 'n IMF / Wêreldbank ekonomiese herstruktureringsprogram wat die privatisering van staatsbeheerde maatskappye sluit. Klein huishoudelike oorskotte oor 2006 2008 is behaal deur 'n konserwatiewe fiskale beleid en 'n paar strukturele hervormings, help herstel 'n mate van orde openbare finansies. Die Armoedeverminderingstrategie toegepas sedert 2007 dek op Openbare Finansiële Bestuur, skuld bestuur en ander belangrike gebiede van ekonomie beleid. As gevolg van hierdie hervormings, die motor bereik die voltooiing punt onder die verhoogde diep in die skuld vir arm lande Initiative. Skuldverligting van 'n paar dollar 741000000 in netto huidige waarde (NHW) onderteken met krediteure. Daarbenewens multilaterale krediteure verskaf verligting van die skuld ten bedrae van USD 525,000,000 in NHW. Die gemiddelde wisselkoers vir die afgelope twaalf maande: is CFA 469-1,00. Devaluasie risiko: die CFA Franc is gekoppel aan die euro. Daar is geen aanduiding dat die CFA Franc is aan die risiko van devaluasie of waardevermindering met betrekking tot die Euro. Arbeid is beskikbaar in die meeste van die ekonomiese sektore, afhangende van wat die plaaslike opleidingsinstansie kan voorsien. Daar is egter tekorte aan opgeleide personeel in 'n paar tegniese velde. Arbeid-bestuur verhoudings word gereguleer deur die arbeid Kode. Afhangende van die ekonomiese sektor, is arbeid-bestuur verhoudings gereguleer deur spesifieke ooreenkomste. Die motor voldoen aan die ILO Konvensie beskerm werkers regte. Buitelandse handel sones / Free Hawe Daar is geen buitelandse handel sone in die Sentraal-Afrikaanse Republiek. Direkte buitelandse belegging Statistiek Die motor ekonomie is hoofsaaklik gebaseer op die landbou-, diamant, goud en aan te meld. Diamante en hout is die land se aandeel van beleggings in die land oor die afgelope vier jaar aansienlik toegeneem. Volgens statistieke van die Ministerie van Ekonomie en Beplanning, die direkte buitelandse belegging persentasies van die BBP verteenwoordig 10, 12.6 en 14.8 onderskeidelik in 2007, 2008 en 2009.


No comments:

Post a Comment